niedziela, 28 stycznia 2018

O, szlag!

 piątek, 28 grudnia 2012 17:02

      Okradli mnie i mój blog!  Przepadło! Wszystko przepadło!  Nie ma, niczego nie ma! Nie ma moich ulubionych stron! Gdzie moja muzyka?! Ja naprawdę nie potrzebuję licznika, wszelkich statystyk, wyliczeń, wykresów, które tylko napędzają niezdrową rywalizajcję. Nie potrzebuję wiedzieć, ilu ludzi wchodzi codziennie, skąd oni i jacy. Nie potrzebuję rankingów, konkursów, tabel i innego badziewia. Nie potrzebuję setki nowych funkcji, z których nie korzystam!!! Ja chcę tylko z powrotem moją muzykę!
     Cholera, przecież żeby to odtworzyć, stracę masę czasu. 
     Przenoszę się! Przenoszę się na blogspota! Tylko że tam sposób zapisywania komentarzy mi się nie podoba. Ale jak się przenieść? Toż znowu przeniesienie wszystkich wpisów od początku - 260 wpisów! - zajmie mi z rok!
     Niech to szlag!... ]:->*-O

 Nie mogę też wstawić linka do muzyki we wpisie. Słowem, katastrofa! 
Uciekam stąd!
Jak ktoś chce płakać razem ze mną, to tutaj - tylko tak mogę wkleić :-(

     http://www.youtube.com/watch?v=vyuJQsYYqPE
(Piangero, la sorte mia - Opłakuję swój los - Roberta Invernizzi)

     Jest jeszcze wordpress, ma polską wersję, można by było tam... Kto używa wordpressa?
     W Dwójce zaraz będzie grała Martha Argerich!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zmiany

    Kończę pisanie na tym blogu. Prowadzenie równoległych blogów jest wyczerpujące. Zwłaszcza, że tematyka - szeroko pojęta kultura - jest p...