poniedziałek, 5 lutego 2018

Na zakończenie

poniedziałek, 22 stycznia 2018 19:18

     Skoro blog zostanie zamknięty odgórną decyzją, chyba powinnam coś napisać na zakończenie. Mnożyć wpisów nie ma sensu, skoro ma wszystko zniknąć. Założyłam bliźniaczy blog na blogspocie i teraz są dwie "notarie" na tamtej platformie. No więc przenoszę wpisy na nowe miejsce. Dałam inne etykiety pod wpisami dla ułatwienia wyszukiwania tematycznego. Muzyka z wpisów też się przenosi, podobnie jak zdjęcia. Niestety, linki z prawej strony tu wiszące to już za wiele zachodu by było. Może  na koniec kilka spróbuję, ale nie wiem, czy starczy mi czasu. 
To może podsumowanie jakieś?

444 wpisy
5992 komentarze
28 stycznia minie 7 lat i 4 miesiące istnienia blogu
w momencie likwidacji będzie 7 lat i 6 miesięcy życia na tym blogu
Nie sądziłam, że tyle wytrzymam, gdy go zakładałam. 

Prawie wszystkie wpisy stąd znajdą się TUTAJ


PS Nie zgadniecie, czego mi najbardziej szkoda ;-)
Mojej ulubionej czcionki! Book Antiqua :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zmiany

    Kończę pisanie na tym blogu. Prowadzenie równoległych blogów jest wyczerpujące. Zwłaszcza, że tematyka - szeroko pojęta kultura - jest p...