niedziela, 28 stycznia 2018

O, przecieram oczy, nadstawiam uszy...

sobota, 29 grudnia 2012 9:42

Linki wróciły! Mam muzykę,  można otwierać. Ale boję się tam majstrować i dodawać nowe czy usuwać, bo trzeba zrobić porządek... Za to newsletter nie działa. No, coś za coś widocznie. 

     Nie, no mnie coś trafi, zanim Nowy Rok nastanie limo
     Newsletter działa, za to ktoś wysłał w kosmos blogi z innych adresów niż bloog.pl. czyli chyba to wojna konkurencji, bo jak inaczej zrozumieć. Tylko dlaczego akurat u mnie? Więc jak ktoś czeka na odzew spoza bloog.pl, to musi za każdym razem do komentarza dodawać swój adres, bo chwilowo (mam nadzieję!) nie mam dostępu.
    Nadal nic nie mogę z linkami muzycznymi zrobić, absolutnie NIC: ani dodać, ani usunąć, ani zamieścić do wspiu... Całą listę ulubionych stron mam ZAMROŻONĄ. 
    Pytanie do bywalców na blogspocie: jak założyć dwa niezależne konta na googlu? Mam nadzieję, że pytanie jest jasne, jak nie, to będę jakoś próbować sama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zmiany

    Kończę pisanie na tym blogu. Prowadzenie równoległych blogów jest wyczerpujące. Zwłaszcza, że tematyka - szeroko pojęta kultura - jest p...